dinsdag 12 juli 2011

Summer Give Away


Meerdere redenen voor een Give away:
* Pas getrouwd
* al over de 150 volgers
* Nog steeds genietend van al jullie mooie creaties

Dus voor de mensen die (nog) niet op vakantie zijn/gaan een leuke give away

Wat kun je winnen?
Deze zpagetti riem met afneembaar tasje

Je kan kiezen of je hem wil als zelfmaakpakket of dat ik hem voor je haak.

Wat moet je doen?
* volger zijn of worden van dit blog
* een reactie achterlaten in wat voor kleur je de riem graag
zou willen en of je hem zelf haakt of dat ik hem voor je moet haken
* een link op je eigen blog zou leuk zijn!

Veel succes en op 14 augustus maak ik de winnaar bekend!


17 opmerkingen:

Pink Princess zei

HEE wat leuk ja, graag doe ik mee voor het zelfmaak pakket :)
BEn al een volger, dol op roze en op zelf haken :)

Groetjes van Marian, en ben net een goeie week terug van mijn vakantie. Zou ZO terug willen maar moet helaas werken hihi :)

Esther zei

Oo leuk ik doe graag mee, gefeliciteerd met je 150 volgers, ga morgen een linkje op mijn blog zetten, groetjes Esther.

creathea zei

Gefeliciteerd met je volgers, je huwelijk en blijf genieten :-)
Ik doe graag mee met je give-away en zou graag een door jou gemaakt riem winnen. Mijn kleuren zijn roze/paars/rood/aqua. En een linkje op m'n blog krijg je ook hoor!
Groetjes Thea

@nne zei

ik doe mee! liefs, @nne (p.s. zet meteen een linkje)

Monique van den Berg zei

Oh Klaske wat een super give away. Ik doe graag mee. Wel moeilijk om kleuren te kiezen. Ik vind een gemeleerd kleurtje wel leuk, of bruin en beige.
Ik ga voor het gemak en wil graag dat jij het maakt.

Ik zet een linkje op mijn blog.
Groetjes, Monique

HaakKamer7 zei

Leuk dat je volger van mij bent geworden. Zodoende kwam ik dus ook op jouw blog terecht. Wat een leuke blog heb je. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Mooie foto van jullie!
Graag doe met deze leuke Give Away mee! Ik ga voor een zelfmaakpakket. Ik denk dat ik het dan in de kleuren grijs, wit, lichtblauw ook wel leuk vind.
De link heb ik op mijn "Give Away" pagina gezet. Groetjes!

Plenty of Presents zei

Succes voor een ieder die mee doet en jij gefeliciteerd!! groetjes Paula

Heidi zei

Hoi, ik volg je al een poosje! Ik wil graag meedoen met de give away....
Ik hou van alle kleuren, de kleuren op de foto vind ik erg mooi!

XO Heidi

Kreatita T zei

Proficiat met het pas getrouwd zijn en met je intussen al meer dan 160 volgens! Volger was ik al :)
Leuke kleurtjes : bruin / donkerblauw / lichtblauw of blauw / wit / rood of ... euhm kan wel nog even doorgaan.
Ik ga dan ook voor een zelfmaakpakket :)

Lydia zei

Zo'n leuke riem wil ik wel winnen. Ik vind aquablauw/wit/turkoois erg mooi bij elkaar. Je mag hem wel maken voor me, want anders weet ik het wel, dan ligt hier over een jaar nog steeds een zelfmaakpakketje...haha

JoChapeau zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee en zou het wel leuk vinden als jij de riem maakt. Een leuk donkerder kleurtje zou wel handig zijn (wit is anders zo snel vuil ;-) ). Ik plaats een linkje op mijn blog.

Marjo zei

Wat een leuke give away...ben volger geworden...en zou graag dat jij het maakt..kleuren laat ik dan aan jou over ...

Marjo

ByVonneThuis zei

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, je zag er geweldig uit.
Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
Ik hoop je daar regelmatig tegen te komen.
En wat betreft de give away, ik doe graag mee maar kan jammer goenoeg nog niet haken. En de kleuren wit/roze zou ik erg leuk vinden. Groetjes Yvonne

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ik kom zo maar even voorbij surfen en wat een leuke blog heb je.
Je heb er nog een nieuwe volger bij ik wil ook graag meedoen met je give away ik hou van zwart/paars /roze.
En nog van harte met je huwelijk.En inmiddels bijna 170 volgers :-)
Gr Jacqueline

Lindevrouwsweb zei

Een hele leuke give away en ik doe graag mee! Ben gelijk je volger geworden en ik vind het leuk als je hem dan voor me maakt in koren blauw met wit en zwart. Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk!

fieve zei

Owwww wat een leuke give-away en orgineel idee!!!
Ik zou graag mee willen doen en ga je volgen!!!!
De kleur maakt me niet zo veel uit(ik hou wel van rood roze en groen)!!!
Ik zal een linkje plaatsen!

Sofie zei

Superleuk... de combinatie voor de kleuren lijkt me om het even! Ik zal ook een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje

Groetjes Sofie