woensdag 12 september 2012

Krea Doe blog wedstrijd!

Ik dacht vanmorgen: 'wanneer zou de KreaDoe ook alweer zijn? Eenmaal op de site zag ik niet alleen dat de KreaDoe dit jaar van 31 okt t/m 4 nov zal worden gehouden, maar ook een leuke wedstrijd voor ons als bloggers! Al jaren ga ik naar de KreaDoe en altijd samen met mijn moeder, waarvan ik de passie voor nieuwe ideeen en creativiteit heb gekregen. Als kind wist ik niet beter of mijn moeder had wel iets leuks in huis om te 'knutselen'. Op hobby gebied zijn er veel dingen die mijn interesse hebben, zoals jullie ook al op mijn blog kunnen zien is mijn smaak nogal uiteenlopend en ben ik graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Hopelijk kan ik jullie vaak inspireren met mijn blogs en wie weet maak ik nu ook nog kans op een leuke prijs!

Geen opmerkingen: