zondag 11 september 2011

Kijkkastje en de Melting pot



Gisteren een super leuke workshop gedaan bij Scrapdelight.
'Messy with the Melting pot'
We hebben veel technieken geleerd en natuurlijk veel gezien!
Het was een geweldige dag.
 Na een dag met zoveel indrukken en natuurlijk
weer de nodige nieuwe spulletjes aangeschaft, wil je meteen weer aan de gang.
Vandaag heb ik dit kijkkastje gemaakt.
Prachtig he is dit papier, het is van de Scrapcake, heerlijk zoet van kleur!
Het vogelhuisje en de vlinder heb ik gemaakt met behulp van de Melting pot.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne week!
Creatieve groetjes Klaske

7 opmerkingen:

Kimmie_NL zei

Waaauw! Super gaaf! het ziet er prachtig uit!
Liefs,
Kimmie

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ik vind het super leuk en een nieuwe hobby is altijd leuk toch zeker als je er een workshop in heb gehad dan zou ik ook echt niet kunnen wachten met creeren.
Heel veel succes met verder creeren :)Ik verheug me er nu al op.

DanArts zei

Klaske wat maak je mooie dingen.
Met 1 woord geweldig.
Lieve groetjes Dana

Linda! zei

Wauw! Superleuk gemaakt zeg...
Bedankt voor je reactie op mijn blog!

Mevrouw Williams zei

Wat ontzettend mooi!!! Smelt, smelt!!

Nathaly zei

Leuke blog heb jij. Verschillende dingen en allemaal even mooi. Nathaly

liszha zei

Ooooooooooh, wat maak jij een mooie dingen. Hoe kan het dat ik jen nog niet eerder bent tegengekomen. Ben volger geworden.
Groetjes Lisette