zondag 3 juli 2011

Zpagetti ketting

Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de zovele lieve felicitaties! Echt superleuk om te lezen!

We hebben een heerlijk midweekje Barcelona achter de rug en hebben enorm genoten van het weer de prachtige cultuur, mooie stad en natuurlijk elkaar.

Nu zit onze vakantie erop en begint het 'gewone' leventje weer. Op zich is dat ook wel weer lekker om weer de normale dagelijkse dingen te doen.

Maar wat doe je als je in Barcelona aan het shoppen bent? Juist, je koopt natuurlijk een Desigual jurkje. Vandaag dacht ik daar maak ik een leuke ketting bij, dus hieronder het resultaat. Vind het zelf wel aardig geslaagd.
Fijne zondag nog en voor diegene die aankomende week al met vakantie gaan, geniet ervan!

2 opmerkingen:

Monique van den Berg zei

Heel apart. Staat mooi bij je outfit.

Groetjes, Monique

Desirée-ScrapDees zei

ik vind je outfit al leuk(wat ik er van zie dan hihi) maar die ketting is echt supergaaf zeg, maakt het helemaal af, leuk!