woensdag 13 april 2011

Budget klosjes maken





Al tijden geleden kwam ik op al jullie mooie blogs al van die prachtige eigengemaakte klossen tegen.
Dit stond al geruime tijd ook op mijn 'to do' lijstje maar ja jullie weten hoe dat gaat.
Nu eindelijk heb ik er 1 gemaakt. En hij is heel budget gemaakt.
Zal snel verklappen hoe.

Je hebt nodig:
* 1 lege wc rol
* proef stukjes behang (bij de meeste bouwmarkten te verkrijgen)
* vintage plaatje van internet (Gepke heeft hele mooie, http://www.yourzoap.nl/)
* Karton
* Stempels
* inkt en stempels
* distress inkt
* versiersels en evt. muziekpapier

Je beplakt de wc rol met het behang. Uit je servieskast kies je een mooie ronding die als boven en onderkant van de klos kan dienen. Deze trek je over op karton en ga je ook beplakken met het behang.
Alle randen heb ik bewerkt met distress inkt.  
Alleen de bovenkant van de klos heb ik met designpapier beplakt.
De bovenkant heb ik bestempeld.
Je plakt de boven en onderkant op de rol.
Je kiest een mooi vintage plaatje en knipt dit uit. Plak dit op de rol en versier voor de rest met je scrapspullen. Bloemetjes, kraaltjes, lint etc.
En je hebt een prachtige klos!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
Groetjes Klaske

6 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

budget? hoor ik hier budget? Ja dan sta ik altijd vooraan hihi. Heerlijk om iets te maken wat niet veel kost! En dan is tie ook nog pachtig geworden, zou niet zeggen dat ie low budget is, leuk!

DEKAKADO zei

Je hebt mij in ieder geval geinspireerd. Schitterend gemaakt met zo'n eenvoudige basis.

Antonia zei

Superleuk gemaakt Klaske, mooie brocante uitstraling! Groetjes Anja

Marga zei

Hallo Klaske.
Erg leuk idee en mijn handen kriebelen.
Je blog ziet er erg leuk uit. Ik ga je volgen.
Groetjes Marga

Juliette zei

Mooimooimooi!
Heel leuk gedaan!
Liefs Juliette

gerrie zei

hallo,je klosje is er mooi geworden,waar wc rolletjes al niet goed voor zijn.
ik ben zelf op het moment bezig met lege blikken pimpen,ook leuk werk.
groetjes gerrie