woensdag 8 september 2010

mijn PIF (pay it forward)



Vorige week kreeg ik deze leuke tashanger van Lisa, at Lisa's toegestuurd. Het is mijn P.I.F. (Pay It Forward) cadeautje. Ben er erg blij mee! Super bedankt!

Nu zoek ik nog 3 mensen die mee willen doen aan mijn PIF. Hoe werkt het:
Jij krijgt een zelfgemaakt cadeautje toegestuurd, vervolgens stuur je aan drie mensen een cadeautje en aan diegene waar jij het cadeautje van gekregen hebt.

Wie wil er meedoen. Ik zoek drie mensen aan wie ik een zelfgemaakt cadeautje stuur en die daarna mij en drie anderen wat sturen. Als je mee wilt doen, laat dan even een berichtje achter.

4 opmerkingen:

Marijke van Ooijen zei

Wat een schattige sleutlehanger meis!
Helaas heb ik het heel erg druk om mee te doen aan je P.I.F, ben erg druk mer voorbereidingen voor een beurs..
Maar het is wel een heel erg leuk idee, en ik hoop dat je nog drie andere mensen vindt...

Liefs,
Marijke

Marijke zei

lijkt me leuk MAAR kan je nog even ee goed euitleg geven, voorwaarden ijd waarin het moet gebeuren enzo, dan kan ik met zekerheid zeggen of me dat lukt
lijkt me in ieder geval wel erg leuk

Marijke zei

ja fijn, ik doe wel mee
kan niet heel snel iets maken maar doe men best er niet te veel tijd tussen te laten zitten
wanneer zet ik 't op men blog?
dus jij maakt iets voor mij, ik voor jou en dan zoek ik nog 3 anderen? juist?

Marijke zei

ook hier even laten weten: ik heb vrijdag je PIF in de bus gekregen: heel erg bedankt: zo leuk!
heb je mijn mailtje aangekregen?
zet de foto dadelijk op mijn blog
en ga zeer binnekort aan de slag voor jou! ik houd je op de hoogte

groetjes